Shot In The Heart

Hej,blir ett litet kort inlägg eftersom jag alldeles strax måste iväg inför min dansträning :)
Såg precis iallafall BD-bilderna från inspelningen,mitt hjärta stannade! :D Haha,och jag överdriver inte,sen så såg jag också några klipp som fans spelat in under inspelningen. Klippets bildkvalité var inte sådär jättebra men det är mycket bättre än ingenting :) Du kan kolla på klippen på youtube eller så rekommenderar jag att ni kollar in det på twilightnews.webblogg.se eller annars också på twilightktr.blogg.se som har jätte många fina bilder och även klipp :) Herregud,det känns helt sjukt,tänk att inspelningen har börjat! Jag menar,det känns som om det var igår man höll på att bråka med nachogubben i kafeterian att skynda på, så att man inte skulle missa början av Twilight,haha :D
Och nu så ska man bråka med popcorngubben? Okej,man kanske inte alltid måste bråka med någon som tar hand om ens snacks... :P Men gud precis som rubriken,så är jag Shot In The Heart :) Skriver mer när jag kommer tillbaka från träningen,ses!

Kommentarer
Postat av: TCW

Sv: Haha, nejdå! ;)

2010-11-08 @ 17:59:34
URL: http://thecoldwind.blogg.se/
Postat av: Lina

jahh , samma här ;D

2010-11-08 @ 20:25:42
URL: http://twilightktr.blogg.se/
Postat av: linda

hej! vilken fin blogg du har :]



kolla gärna in min :]



kostar det att ha en sån där när man räknar ner till breaking damwn part ett och två?? :]

kram linda

2010-11-10 @ 16:23:33
URL: http://liindiss.bloggplatsen.se

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0