-BREAKING NEWS- VÅRAN NESSIE!

Var precis inne på robert pattinsons officiella hemsida här i Sverige,och gissa vad? Där fick jag reda på vem som troligtvis kommer att få spela våran alldeles egna Nessie!  För er som inte vet (SPOILER VARNING) så är Nessie (Renesmee) Bella och Edwards dotter som föds som halv vampyr i Breaking Dawn. Det blir Mackenzie Foy. Här under ser ni en bild av henne.



Visst skulle hon passa? Egentligen är ju detta inte helt officiellt,men det har dock Stephenie själv medelat via facebook:

“Hej allihopa!
Grattis till Twilights fansida på Facebook! 15 miljoner fans! Ni upphör aldrig att förvåna mig! Så, till andra nyheter..

Är väldigt entusiastisk över vår nya Renesmee, Mackenzie Foy. Hon är en fantastisk ung skådespelare och jag är väldigt glad över att få jobba med henne. Jag hoppas ni alla haft en bra sommar!
-Steph”


Va coolt  att de kommer casta henne! Wow,det känns som om det var igår man längtade tills releasen av Eclipse och nu så längtar man till BD-del 1! Det är helt sjukt hur snabbt tiden går! :D Det ryktas även om att man kommer att använda specialeffekterna man hade i Benjamin Buttons otroliga liv,för er som inte sett filmen så måste ni se den. Den är helt fantastisk! Jag har även hört att Stephenie själv kommer att få ha mer att säga till om i denna film. Jag är säker på att BD kommer att vara helt underbar! :D 

Källa

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0