Beep-test

Hej!

Igår så uppdaterade jag inte eftersom jag var så himla trött! Hade nämligen först beep-test i skolan och sen dansträning. För er som inte vet, så är ett beep-test ett slags kondtitonstest,varje gång det låter "beep" ska man springa till andra sidan,och man får mindre och mindre tid för varje gång som går... Det var vissa som var hur bra som helst,den hösta nivån som finns är 21,och då har man typ 3 sekunder på sig :S Jag provade också att köra tjugoettan,failade :P Men,det gjorde faktist alla :D Och saken blev ju inte bättre av att jag hade träning efter,och gissa vad? Just den här gången,så tyckte min tränare att vi skulle köra extra hårt eftersom det inte skulle bli någon träning under höstlovet :/ Pga det,så hade vi också träning 15 min extra. Okej,det var ändå ganska kul eftersom jag bara pratade med kompisar då :D
                                   Har du gjort ett beep-test någon gång? :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

svar: nej, en vän har gjort den åt mig! :)

2010-10-28 @ 11:39:35
URL: http://nnaattis.blogg.se/
Postat av: Lina

Japp , jag tror den kommer bli super!!!! xD

2010-10-28 @ 15:56:46
URL: http://twilightktr.blogg.se/

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0