Dagens Bild 25/10-10

Som några av er vet,så äääälskaaar jag vampyrer! Är en sån sucker (fattar ni,de suger ju blod! :D) för de. Okej,ignorera som vanligt min weirdiga humor :P Och jag har ju en till favorit förutom Rob som är...*trumvirvel* Ian Somerhalder! :) Och det roliga är att han också spelar vampyr,men i en annan serie, The Vampire Diaries. Om ni inte sett den rekomenderar jag den starkt,den är jättebra! Så här kommer en bild av hans karaktär i serien Damon Salvatore :)



Så blå ögon...ser liksom ut som ett hav. Okej,det lät bättre när jag tänkte det :P

Kommentarer
Postat av: erica

sv; ja det är hon som sjunger :)! kika in hennes andra videos. självklart är ljudet inspelat i en studio innan men hon är grymt duktig.

2010-10-25 @ 20:54:21
URL: http://ericaskyllkvist.blogg.se/

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0