Discodance

Hola amigos!

Jag har inte uppdaterat så värst mycket och regelbundet (asså inte suttit framför datorn som en zombie,som i vanliga fall :P) och det har en anledning. Jag vet inte om jag har berättat det här innan,men jag har säkert gjort det eftersom jag har en tendens att upprepa mig,vilket är stööööörandeeee! x) Det jag ville komma till var att jag har ju en massa dansträningar nu eftersom vissa andra har blivit inställde så jag åker hit och dit och frågar om hur det ska bli :S Förresten,jag kom precis på att jag aldrig berättat särskilt mycket om dansen! :)

Jag dansar discodans och också tävlar i det. Det finns olika klasser i tävlingsdisco den första är Brons (man behöver 2 prickar= bra rankningar för att gå upp till Silver) sen Silver (2 prickar till Guld) sen Guld (3 prickar till Star) sen Star (4 prickar till Superstar) och sen Superstar,och sen Champion som är för de allra bästa i Superstar. Med andra ord de som rankas bäst i Sverige i Superstar hamnar i Champion-klassen och jag måste bara säga att de i Superstar är fantastiska! Jag menar,de bara flyger över dansgolvet,och många av de i den klassen representerar Sverige i VM. Och föreställ er då hur bra de i Champion-klassen är... :O Hur som helst,så dansar jag i Guld och har en prick,men jag hoppas på att få mina 2 andra prickar snart! :D Discodans är jättekul och jag rekomenderar verkligen att ni andra testar det! :)

                    
        Sparkly...kolla,det är Edward! x) Okej,ignorera min humor ;)



Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0