Hjälp andra

Tja,tillbaks från träningen och dags för bloggning!

Var precis inne på blogg.se och läste att det skulle skänkas 5 kr till fattiga i Afrika, när man körde ett spel och jag körde ju såklart det. Det var lite som en frågesport,och det kostar ingenting! Och man behöver inte ens registrera sig. Helt utan kostnad så kan man spela det och hjälpa andra,det är helt otroligt! Jag körde spelet ca 7 gånger,hehe... och det borde ni med! Vill inte låta som gubben som pratar på de där barncancer reklamerna men "...gör ni det,så räddar ni faktist liv..." Klicka här,så kommer ni direkt till spelet,lycka till! :)

             
    Bilden här över har ingen som helst koppling med doneringen av 5 kr,bilden är
                                               hittad från goggle

 
Åh,vad jag känner mig deprimerad nu...*tänker* Går nog och spelar spelet....igen!

Bildkälla

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0