R.I.P Michael

Alla vet ju att Michael Jackson (King of Pop) dog i somras förra året och jag vet att jag är ganska sent ute men,bättre nu än aldrig så skulle jag vilja lägga upp en av hans låtar som dagens sparkly låt. Dags för ev av mina absolut favorit låtar,Billie Jean. Både pga av personliga händelser och minnen. Hit it,Michael!



Gosh,man kan inte fatta att han verkligen är borta! Förut kanske man inte tänkte särskilt mycket på honom men nu när man är äldre och känner mer till hans musik så känns det helt tomt! Hans musik betydde så mycket för så många människor runt om i hela världen. Han är och kommer alltid att förbli våran King Of Pop!



R.I.P Michael




Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0