Interval-grej

Hejsan,kära underbara coola (det här kommer ta en stund :P) alltid lika roliga snälla och vackra läsare! :D

Haha,fattar inte riktigt varför jag skrev så :D Hur som helst,så är jag tillbaka från dansträningen som var ganska kul idag. Det var inte särskilt många där eftersom de flesta varit på träningen innan. För att bli varma så sa våran tränaren att vi skulle göra någon interval-grej som gick ut på att man skulle stuttsa lite i 30 s och sen i 30 s göra grodhopp och sen lägga sig på magen (så som man ungeför gör när man gör armhävningar) och sen upp och göra det om och om igen... Okej,det kanske inte låtar så jobbigt men det är det! :) Vi gjorde det i ca 3 min tror jag,för sen när man kollade runt i rummet stönade alla på golvet :D Efteråt så kröp jag själv runt på golvet,kunde inte känna benen,haha! Men nu kan jag iallafall göra det,som tur är... ;)



Haha,verkar som om han också gjorde interval-grejen! :D


Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0