Which team? (Dagens Fråga) 3/10-10

Hej,tänkte köra igång med dagens fråga!
Som många av er vet så älskar jag Twilight! :) Det är så himla bra. Jag menar,berättelsen är bara så... och Edward är bara så... och vampyrer är så... Haha,kan inte ens avsluta en mening :P Och nu kanske som ni listat ut (eller redan vet) så är ju jag Team Edward! Vilket är det bästa teamet! Haha,sorry Team Jacobs men Edward is the one! :D Okej,okej såfort jag börjar prata om Twilight så bara fortsätter jag och fortsätter och fortsätter...  Det finns ju så mycket som t.ex. Edward och Bella,Edward framfört allt,Edwards hårt och hans marmor ansikte och hans gång och hans..haha,fattar ni vad jag menar? :D Hur som helst,så ska jag fatta mig kort. Jag skulle villja veta vilket Team du är!



Man behöver inte ange namn eller någonting,det gäller bara att veta vilket team man är! :) Jag redovisar resultatet senare på bloggen,tja så länge!

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0