Which team?-Resultat

Som ni kanske kommer ihåg så hade jag lite av röstning om hur många som var Team Edward och hur många som var Team Jacob. Och vinnaren är...*trumvirvel*...Team Edward,såklart! :D Med hela 83 % vann Team Edward! Yes! :D Det känns som om alla säger att de är Team Jacob men det verkar som om det finns flest Team Edwards trotts allt :)



Min reaktion+tankegång (alltså hyper) till "Edward Cullen is staring at you" = :O Kollar han på mig?!!! Vart är han!? Hur ser jag ut? OMG,undra om jag luktar? Åhh,jag varför åt jag bönor...? Jag visste att jag skulle ha på mig den svarta tröjan... Är han utanför fönstret? *Hyperventilerar,svimmar* :P
                                                                                    

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0