Dagens Fråga 3/11-10

Jag är mitt inne på någon galen Twilight-fas (är mer galen än i vanliga fall :P) och har läst Twilight om och om igen,tex. de senaste dagarna har jag läst Twilight typ 5 gånger! Och jag överdriver inte (även fast jag vara känd för att göra det ibland). Och det är verkligen helt sjukt,jag läser kanske ut boken,och sen så bläddrar jag tillbaka till första sidan och läser därifrån till slutet...igen,så störande! x) Jag är ju värsta frågeställaren så nu måste ju jag fråga dig,vilken bok i serien du läst flest gånger? :) Jag har utan tvekan läst Twilight flest gånger (av alla böcker i serien),minst 6 gånger åtminstone,om man räknar med de senaste dagarnas galenskap :)

                   
 
  


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har läst alla böcker i serien (bree tanner också) över 15 ggr. Breaking Dawn har jag nog läst 27 ggr + olika delar här och där. Twilight har jag läst ca 20 ggr :)

men som sagt om man räknar ihop alla delar jag läst (tex, del tre av BD) så blir det nog BD - 45ggr Twiilight - 35ggr new moon - 30 eclipse - 30

2010-11-04 @ 20:41:29
URL: http://www.freedom.devote.se

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0