Internationella Bokdagen

Tjenare!

Jag har typ inte uppdaterat på 200 år,men nu ska det bli ändring på det :) Dagen i skolan idag var ganska kul,eftersom det var den internationella bokdagen. Så man fick välja en valfri bok att läsa ibörjan av varje lektion i 10 min under hela dagen,och man kan ju gissa vilken bok jag valde? :P Twilight,såklart :D Även fast jag har läst den en massa gånger (ca 12 gånger,inga överdrivna siffror) så tröttnar jag aldrig på den,man får liksom samma känsla som första gången. Och det blev ju ännu mer under engelskan...Vi hade en vikarie idag,han var jätteung. Jag började misstänka honom för att ha skolkat för att ha våran grupp. Han verkade vara i 17-års åldern,därav misstanken x) Vi fick iallafall skriva upp böcker som vi gillade,jag skrev ju såklart Twilight-serien stort på tavlan, efter det skulle man rösta på boken man tyckte skulle vinna :) När vikarien frågade varför vi gillade Twilight (som såklart fick flest röster) blev jag lite väl ivrig,med att svara,haha. Jag babblade på i ett tag om allt från vampyrer till skogar,jag skrek nästan,för att jag var så ivrig :P Haha,vikarien kommer inte våga ha oss igen,eller iallafall inte mig ;) Han gav mig också en lite konstig blick i slutet av lektionen :D

                                  
Haha,behöver bara en anledning att upp en bild av Twilight boken ;D


Kommentarer
Postat av: TCW

Sv: Jag vet att jag är jättedålig på att skriva på TCW. Men det har varit så stressigt med skolan de senaste månaderna. Men jag skriver på det kapitlet i detta nu, och jag hoppas få upp det idag eller imorgon.



Förlåt.



/TCW

2010-11-18 @ 19:55:36
URL: http://thecoldwind.blogg.se/

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0