Buffy The Vampire Slayer

Heeej!

Det känns som jag alltid skriver typ...bla bla,idag hade jag dans bla bla bla..men så att ni vet så har jag inte det varje dag! :) Och idag var en av mina icke dansdagar. I skolan så fick jag en hel hög med läxor :( Så kommer nog att göra några av de,förhoppningsvis ... ;) Förresten,om du har TV 400 måste du sätta på den kl.8 ikväll för att då kommer Buffy The Vampire Slayer! Egentligen så hatar jag henne :P,tänk att hon dödar vampyrer! Buuuuuu! Men men,så länge det har med vampyrer att göra så är jag med :) Alltså,vampyrerna på Buffy-programmet är ju fett fula,ser typ ut som arga dagisbarn som gjort på sig :S Och de har inte ett "marmor ansikte" och de är  verkligen inte "gudomligt vackra" och aldrig i livet så verkar de "visdomsfulla." Okej,nu rabblade jag bara upp grejer som Stephenie Meyer skrivit i Twilight,men jag kan inte hjälpa det! :D


BEVIS PÅ BARNUNGE!

                       

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0