Pinsamt! Dagens Fråga 25/10-10

Hejsan,läsare!

Slutade för typ 40 min sen,slutar så sent nuförtiden! Förut i år 6 så slutade vi vid ca 3 tiden,och nu 4! :O Men aja,det hör inte riktigt till det här inlägget :) Idag så stod jag i hallen med mina kompisar och väntade på att lektionen skulle börja,och då hade min ena kompis med sig hennes mobil som vi gick in på internet med,och satte såklart på en Rob video. Och den videon var den som ni kan se i några inlägg nedåt,den där videon som heter Edward from Twilight to eclipse part 2,om ni inte hittar den så kan ni gå in på youtube och söka på den. Vi spelade den och volymen var på den högsta så typ alla som gick förbi stirrade på oss. Ibörjan försökte jag ignorera de,men sen när jag äntligen började titta upp märkte jag att alla i hallen stirrade på oss! :D Sååååå himla pinsamt!

                    
Eftersom det var så länge sedan jag körde en dagens fråga så tänkte jag passa på att göra det nu när vi ändå var inne på pinsamheter... :D Vad är det pinsamaste som hänt dig? Berätta så mycket du vill i kommentarsfälltet! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, aa det kan man tro, men nej, tyvärr inte ! :P <3

2010-10-25 @ 20:20:47
URL: http://mofffe.blogg.se/

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0