Dubbel Fest

Tjenare!

Sorry än en gång (sägert det ju typ hela tiden nu :S) för dåligt uppdatering men jag har varit ganska lat,hehe. Och haft massa att göra. Men idag tänker jag minsann uppdatera! :) Idag så ska jag på dubbel fest! Den första festen som börjar ganska tidigt ska vara med Cicci & Sofia som fyller år imorgon men eftersom det inte går att ha festen då,så har vi det idag. Grattis tjejer i förskott! Och efter den festen så ska jag hem till mina gudföräldrar eftersom deras ena barn fyller år! Haha,så det blir extra mycket tårta,och så länge det finns tårta är jag nöjd! :D
Kommer därför köra de flesta inläggen alldeles strax,men om det går ska jag nog försöka skriva något litet inlägg efter festerna :)

          
              

Haha,kanske det blir en Svampbobfyrkant tårta? Skulle ändå kännas lite freaky att äta honom! :D

Kommentarer

Speak your mind:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Hemsida/Blogg:

Say something:

Trackback
RSS 2.0